Coffee Table Böcker

Kuriosa: Igår på didaktik-lektionen (didaktik- hur man lär in) så fick alla ta fram sina nyckelknippor och säga vad deras nyckelring säger om dem. Jag har en sko med blong-bling på min och sa att det är för att jag älskar skor och kläder och sånt där. Då började läraren (som är den mest allmänbildade jag träffat!) fråga frågor om Coco Chanel som han alltid gör för att se vad man kan. När jag hade svarat på dem drog han hela hennes historia typ. En historielärare liksom som kan modehistoria. Impressive!

 

Anyway, efter skolan gick jag och en kompis på bokmässan, efter att vi hade snackat om allt från bästa Monki-affären i stan, vad vi tyckte om Elin Klings kollektion för H&M till vad man ska ha för underkläder till linnen med bar rygg och vilken bästa BUSen är. (Älskar att ha sådana vänner som är lika intresserade som sig själv, det blir mycket snack!) Och eftersom jag hade sagt att jag älskade fashion på lektionen så sprang hon runt och letade upp en massa böcker som passade mig som handsken. Ville köpa allihopa!

 

Men min plånbok tillät mig i alla fall att köpa dessa med ursäkten att det köpstoppet faktiskt inte innefattar inredning. För det är det jag har tänkt att ha iaf den vänstra boken till. Samlar sedan inte så länge tillbaka, på fina coffee table böcker. Denna var inte så fin utanpå men inuti var den helt underbar! Ska visa er någon dag, jag blir i extas bara jag tittar i den. Den andra boken måste vara bästa kokboken jag sett för oss viktmiskare, helt galet grym! Och som ni ser gjorde jag några riktiga fynd, har definitivt blivit bokrea-frälst!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback