Nattblogg

Ja nu är det faktiskt lördag, jag sitter i mysdressen i soffan och känner mig allmänt tillfreds med livet! Efter en tidig middag direkt efter skola och jobb försvann A för en killkväll och jag har blivit lite knäpp för jag tycker det är jätteskönt att bara vara en fredagkväll såhär!

 

Jag har ätit en halvliter glass och gjort en massa bra saker som skickat iväg viktiga mejl, kollat upp viktiga saker osv. Sedan har jag beställt nytt smink (passar på när pundet ligger lågt och man kan spara några kronor), surfat runt, bröllopspysslat lite och nu har jag gjort tre tjocka smörgåsar som nattamat.

 

Några nya ringar som jag fick hem för ett tag sedan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback