Bara5 dagar kvar till jul nu

God morgon sunshines!

Jag kunde inte somna igårkväll, antagligen för att jag la mig lite för tidigt så jag satte mig och läste en ny bok, Stenhuggaren av Camilla Läckberg. Jag hade börjat läsa i den lite så jag var tvungen att fortsätta, kanske därför jag inte kunde somna. Hursomhelst så la jag ifrån mig boken halv tre och gick det att somna sedan. Det var förävrigt en trevlig kväll igår, simon och jonatan kom förbi en sväng runt 6, dom hade varit och köpt lite fika på ICA som dom åt. Och så hade dom med en vaniljbulle till oss med. Sedan kom Karl för han hade frågat om han fick hälsa på oss och lite senare kom Petrus förbi med en film som han hade lånat. På tal om det så ska jag göra en efterlysning senare. Båda dom ska i alla fall till fjällen över jul och nyår, jag vill också resa bort! Inte över jul men sen i alla fall, men vi får se vad som händer.

Idag är jag i alla fall hemma, jag har ju jullov så jag ska njuta av det, på något sätt. Det blir väl inte så mycket vettigt idag, mycket dator om jag känner mig själv rätt men jag ska i alla fall städa på tandläkaren efter ett och halv 5 eller något ska jag och Andreas åka till torp en liten snabbis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback