En skön kväll har jag som ligger framför, sen tidigt i säng

Oj, vad jag är trött. jag duschade när jag kom hem från Dalemarken och sen la jag mig i sängen och försökte sova vilket var stört omöljligt eftersom jag hade massa konstiga smaker i munnen och blev jättenödig efter ett tag. Dessutom ramlade det in sms hela tiden och jag har mani så jag måste svara så fort det kommer något, eller i alla fall läsa det. Efter en halv timme var jag tvungen att gå upp och borsta tänderna och gå på toaletten, för att inte säga springa.

Sen var det liksom ingen idé att lägga sig igen för nu kommer Johannes, Xina och Simon när som helst. Vi ska bara inte gör någonting, åtminstone inget ansträngande för alla är skittrötta utom Simon. Xina har med sig tråd som jag kan fästa julkulorna i så att jag får färdigklätt granen snart. Upptäckte att det inte var några trådar i dem och jag har ingen tråd för tillfället. Men granen är den sötaste jag har sett verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback