Jullov

Idag har jag varit i stan i skolan, sista dagen innan jul så nu har jag jullov! Det känns riktigt skönt men det känns inte som att julen är mindre än en vecka bort, snarare som att det är ett par veckor kvar, men jag längtar verkligen efter julafton. Så mysigt är det! Och alla julklappar är fixade och lägenheten julpyntad och klar, det är bara en liten gran kvar som vi ska hämta på Dalemarken på lördag. Men vi har ju både ett ljus som vi bränner på varje dag och en paketkaleder som man kan se att det itne är så långt kvar till jul. Det var Andreas tur att öppna idag, han fick en ansiktspeeling från Nivea (den syns till och med på bilden), jag fick en silverglittrig eyeliner igår och så har det varit halsdukar, plånböcker, filmer, kläder, halsband och massa olika saker. Riktigt bra grejer har det blivit faktiskt och jag är jättenöjd över alla mina saker som jag gav bort i alla fall. I julklapp hade jag tänkt ge en spaweekend till honom, fast för båda oss, och han hade tänkt att ge mig en laptop. Men jag misstänkte nästan det och så sa jag att det var nästan lite onödigt för det behövs inte egentligen. Det är bara jag som älskar att sitta och titta på film i sängen eller sitta i sängen och surfa men vi klarar oss gott och väl på våran stationära sak så då kom vi överens om att åka iväg någonstans istället. Antingen blir det utomlands eller på en weekend, men det blir troligare både ock ;)

Nu sitter jag och njuter av jullovet och stillar min hunger, äter omelett med broccoli, och läser nya CHICnumret som var ovanligt bra den här gången tycker. Mycket bra tips och sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback