Julstök pågår!

Just nu håller jag på för fullt att dammsuga, damma, städa toaletten, bädda, plocka iordning på alla småsaker som ligger överallt, helt enkelt göra det fint inför jul här hemma. Det krävs sin kvinna för det ska jag säga ;) Julmusik på i högtalarna och dammsugaren som låter sådär konstigt som den gör ibland, typ pipande ljud. Härlig kombination!

Jag har även försökt att få iordning på timrarna som ligger i köket men det är lättare sagt än gjort. Får se om det fixar sig, annars finns det ju andra händiga människor som vet hur man gör.

Jag blev rätt förvänad förut när det kom någon i dörren runt klockan 1, det var Andreas och hans jobbarkompis. Dom hade slutat tidigare tydligen och det var ju bra för då fick jag lite hjälp med dammsugningen och sånna saker :) Vi tog också lite julfika, och nu har han slocknat i soffan, så jag tog mig också ett break, men nu-åter till städningen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback