Mellandagsrea

Igår (fredag) var vi inne på mellandagsrean som alla andra (tror jag) men det var härligt, och jobbigt. För jag och Jennie skulle hitta nyårsklänningar men det var ju hur svårt som helst, vi hittade en jättefin på Vero Moda men tyvärr passade den inte riktigt. Men det slutade med att Jennie köpte en likadan som Xina har och jag panikköpte en på BikBok som jag gillade sådär. Men den var nyårsaktig i alla fall och den funkar. Efter att ha letat i varenda klädaffär med damkläder så bryr man sig mer om att hitta en än utseendet på den. En t-shirt och en lila topp följde också med hem och på söndag är det centrums rea som gäller så jag blir utrustad för de nya året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback