Mycket såhär inför jul

Idag har jag gjort julgodis hela dagen så nu står det 5 fullpackade big-packlådpr med godis i ute i köket. Det blev rischoklad, ekollon doppade i socker, knäck och kola. Det behövs knappast fler sorter det blir ändå mycket, och vi blir feta :) Idag i adventskalendern var det min tur att öppna paket och jag fick en DVD-skiva som man kör i TVn så de ser ut som en brasa så kan man ha bras-ljud eller klassik musik till. Haha jag vet nog varför Andreas köpte den, inte för att ajg vill ha en sån utan för sin egen skull för han har sagt att han vill ha en sån länge. Jag ska sätta på den snart så den e på när han kommer från jobbet snart...

jag skulle inte ha någonting emot att resa utomlands över nyår...siter o tittar på resor men det blir nog snarare framåt våren, om det går för skolan vill säga :)


Vad sägs om detta liksom?

Kommentarer
Postat av: xina

haha den va dålig. aja bättre än borrmaskin iaf...

ja kommer då o käkar godis i em ;) :p

2008-12-04 @ 15:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback