Nyårsförberedelser, begravning och fika

Härliga dag! Jag tittade på film i förmiddags i morgonrock tills mamma ringde och frågade om jag ville med till Torp-självklart. Det är ju ganska utpockat nu men jag köpte lite smink för imorgon kväll, det blev lila toner för mig till en sv artglittrig klänning.

Nu har vi varit på fika hemma hos mamma och pappa, pappa har varit på begravning idag och kom hem med farmor, farfar och Gunnel på lite fika så det är inte slut på allt fikande för att julen är slut. Nej, snarare tvärtom och värre lär det bli imorgon. Jag har äntligen bränt bilder som jag hade kvar här hemma, dom härligaste är från Öland men jag lägger ut smakprov av alla eftersom jag troligtvis inte gör någon nyårsresumé. Vet inte om jag hinner det nämligen. Men lite bilder kommer, det kan jag i åtminstone lova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback