Se det snöar!

de e tråkigt att blogga när man inte kan lägga in några bilder men det är säkert en vanesak. jag har inte bestämt hur jag ska göra om jag ska köpa en ny eller inte. Känsn så onödigt då den gamla bara var några månader :(

Igår åkte jag och andreas till torp direkt efter skola och jobb och gjorde tusen småköp. Det blev lyckade julklappsköp framför allt, nu är det bara en irriterande jobbig julklapp kvar till jakob som vi ska köpa. Det blev även julgransbelysning, glöggmuggar, dekorationer av alla de sorter och en hel del nya blommor till fönstrena. Orkidéer, hyacinter och julstjärnor :) Jag köpte äntligen ett par gråa leggings också fast de va mer strumpbyxor men dom funkar sålänge (vi ska inte ta det här hur många strumpbyxor jag har)

Idag snöade det faktiskt när det vi övade på julpjäsen i skolan. Så passande, som någon sa, det är mysigt men det ligger bara som ett litet tunt, äckligt täcke så och ser kallt ut. Hade det kommit lite och att det hade legat så är det okej, snart ska man ut på blaskiga gator igen (men huvudsaken är att man är frisk, som pjäsen hette som en sexa spelade upp för oss idag i skolan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback