Stockholm vs Halmstad

Nu har jag och Mariam bestämt att jag ska hälsa på henne i Stockholm istället för i Halmstad, det blir ju mycket roligare och förrsten är det omöjligt att hinna med innan hon flyttar dit för det är så knappt med tid. Men det behöver vi ju inte tjafsa om här och nu...jag konstaterar bara fakta för den delen.

En annan fakta är att det inte funkar att fixa till bloggen lite, den ser ju ut som kriget men för att åter igen konstatera fakta så säger jag att det inte går att göra något åt det...Det är därför den ser ut som den gör. Men orka, man har ju faktiskt ett liv trots allt :)

Imorgon blir det Uddevalla med min basgrupp för att arbeta på projektarbetet, vi får se vad det blir om och hur det blir men förhoppnignsvis bra... Vi ska träffas på fredag också, hoppas vi typ e klara med det sen så att vi inte behöver ha det dragandes över jul och sånt. Hoppas alla vill vara effektiva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback