Pengar på burk

voj voj idag ska man upp som  vanligt för att ha VFU, härligt, fast jag hade gärna börjat senare...det var faktiskt lite snö ute idag men på termometern stod det bara 0 grader så de försvinner väl snart =( Jag är en positiv människa ;)

Igår firade vi nåt, jag vet inte vad men vi måste ha gjort det för vi öppnade konservburken "svarta pengar" och räknade den. För att ni ska fatta hur stort det var så måste jag säga att den går ,för det första, bara att öppna med konservöppnare så sen är det liksom slut med den, papperskorgen nästa för burken liksom. För det andra så har vi sparat i den i ett år och nu fick det inte plats mer pengar i den nästan, man fick trycka som en gnu för att få i det bara. Det är pengar som vi har fått när vi har köpt något åt någon, pengar från bilresor, när Andreas har jobbar någon timme för någon osv. Och igår så öppnade vi och räknade och de va faktiskt tusen mer än vad Andreas hade gissat. Jag hade såklart ingen aning hur mycket för jag kan inte gissa rätt. men det kommer räcka till våran resa :)




Kommentarer
Postat av: Xina

hur mkt va d?????

2008-12-06 @ 11:05:06
Postat av: Anonym

5996,50 =)

2008-12-06 @ 11:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback