Jag just nu

Jag har försökt att publicera ett inlägg om idag men det tog en väldig tid för internet var segt så jag gör det imorgon för jag är så trött och vill sova nu. Nu känner jag mig glad, jag har haft en perfekt dag, tagit en lång, varm dusch och sett en en film, Suburban girl. Nu sitter jag i en stor säng med sidenlakan och skriver på en laptop med sänglampan tänd och är så trött att jag komemr somna på en gång. Jag älskar att sitta i sängen och läsa, titta på film eller göra något, det är mysigt. Tyvärr är jag ensam, det är lite tråkigt att inte ha någon att prata med men det går bra ett tag.

Imorgon klockan tio ska jag gå till Resteröds, dom har utförsäljning av lagret, visserligen började det igår men jag ska kolla om dom har något kvar.

Godnatt, jag sovver nästan nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback