Min och Annas skopakt

Har nån medlidande med en som sitter och deppar över vädret som bara droppar ner och plaskar i pölarna. Nä, men det är rätt tråkigt faktiskt men jag sitter hos Anna och pluggar nu med Esther och Simon. Anna har bjudit oss på soppa precis så nu är vi mätta och goa. Jag ska snart gå upp och duscha för jag är rätt skabbig nu, sen ska jag gå och städa med Xina på tandläkaren, jag ska visa henne hur man gör med dom nya stuffsen.

Anna har skoförevisning för oss här, vi har bildat en pakt där man köper skor på coop för de e billigt och bra. Anna vet inte om det men det har vi ändå.


Anna spanar skor-inte! Hon tänker på sina små älsklingsskor bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback