Morgonsvammel

Va segt det är att komma in här då! Fattar inte det...men det är nog att vi fortfarande har trådlöst bredband som visserligen ska vara ganska bra men det segar ju ner än då när man har massa saker uppe samtidig och så. I alla fall så är det därför jag skriver rätt sällan, det tar ju fem minuter att komma in på denna sidan just. Dom flesta andra går ganska normalt.

Ikväll ska jag ha en hudvårdsklass här hemma, jag blev inspirerad när jag var hos Cilla förra gången så ikväll har jag bjudit hit Xina, Esther och så farmor :) Hoppas vi får plats bara men det får man väl tro. Det ska bli kul, Esther o Xina trodde som jag att det var typ som ett tupperwareparty men det är ju rätt mycket roligare än så, synn bara att det är dyra produkter.


Xina skrev nu att tåget var 1,5 h försenat, då ska man inte ta tåget i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback