Nackspärr

Hej kom och hjälp mig,jag har nackspärr, har nog inte haft något liknande sen jag hade ryggskott för typ 5 år sen. De va längesen jag hade de nu, typ två år sen kanske, jag brukar få de ibland tyvärr. Jag luffar runt i Andreas morgonrock(skabbar ner den istället för mig egen), duntofflor och den stora fula kragen. Sitter och tittar på den ena filmen efter den andra hela dagen, finns inte så mycket man kan göra när man knappt kan röra sig. När jag ska resa mig upp ur sängen är det omöjligt, huvudet följer inte med och det gör jätteont så Andreas får lyfta upp mig varenda gång, så handikappad man kan känna sig!

Det är lite snö ute, lagom mycket ifall det skulle smälta bort :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback