Stackars unge!

Jag var inne på svenskanamn.se och där har dom en namngenerator där man skriver i föräldrarnas namn så får man ett förslag på vad ens barn passar att heta utifrån massa olika kriterier. Den föreslog att mina och Andreas barn ska heta Emilia och Evald. Haha, det där sista Evald betackar jag mig verkligen från, haha kom nu lille Evald så ska du få din välling. Stackars unge att bli mobbad i skolan säger jag bara, inte bara i skolan, hela livet tills han går i pension då det är normanlt att heta sånt. Näe, tacka vet ja Liam de gillar ja bättre

Kommentarer
Postat av: Esther

Du ska nog inte klaga. Jag fick Gunvor och Gösta...

ps. det är sant!

2008-11-28 @ 00:59:13
Postat av: Xina Hallman

Tacka vettja Edvald om man jämför med våra... Annika och Behrooz...ursäkta på en skala...fyyyyy....

2008-11-28 @ 12:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback