Helgschemat

Jag är smått upprörd nu av vissa anledningar. Kicki gick precis hem, vi satt och dryftade saker ut och in ett tag men nu är jag ensam. Andrea har ju åkt iväg och kommer inte förrän på söndag så jag är ensam nu, lite ovant kan man säga men det är säkert nyttigt det med. Men jag saknar honom redan faktiskt.

Men det ska bli en rolig helg ändå, imorgon kommer esther, kicki o ellen hit på lite tjejhemmakväll, myys! På lördag är det verkligen stora dagen liksom, farmor fyller år på söndagen och på lördag blir det överraskning för hela släkten och vi ska ha med badkläder och varma kläder. Vi har klurat och klurat och förslaget är att det är bad i stora badtunnor och sen julbord men det får man väl se. Det ska bli sjukt kul ändå, jag längtar dit och till imorgon kväll såklart.

Nu ska jag sova tänkte ja, eller ja klockan va visst inte så mycket så jag kan nog inte somna än men om en timme eller nåt då. Det tråkigaste som finns är att vara trött en fredag eller lördagkväll tycker ja. Här får ni en sleten bild på mig i alla fall, Man har en bror som har glömt 4 chokladkakor på bordet och en kille som glömmer polkagrisstänger där så man får ju hålla koll på det åt dom

dagskväll eller lördagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback