bredbandsproblem som inte ens är intressant

Jag har precis gjort kycklingnuggets med ris och currysås som jag sitter och smaskar i mig, som kompensation till att jag ätit nudlar och korv halva veckan. Om ni tycket att jag skriver om mat hela tiden beror det på att jag alltid äter framför datorn när jag är ensam hemma, och det blir att man skriver om det då. Något så tråkigt som mat.

Ikväll ska klassen ha after work inne i Uddevalla men jag känner mig inte så jättepigg så jag får se lite hur jag gör när det närmar sig. Dessutom ska vi träffa Jennys och Jakob ikväll egentligen så...Den som lever får se alltså.

Jag hoppas att våran hyresvärd fixar så vi kan börja använda bredbandet snart. Jag får ångest över trådlösa bredband som tar en timme att komma in på en sida, om man ens gör det. Nu har vi pappas trådlösa och det ska tydligen vara ett väldigt bra enligt Johannes och Simon men jag får ändå ångest när jag ser dom små gröna plupparna ner på listen som inte har kommit alls långt. Dessutom installerade Simon om datorn förra helgen för oss och då försvann allt som jag höll på att ladda ner, typ 20 saker och av dom var det typ 5 filmer så jag är lite lessen för de. Men när bredbandet kommer då SKA JAG MINSANN LADDA HEM SKITEN IGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback