Sent

Mysikgt ikväll, vi åt tacos, och grejade innan det en och en halv timme med tekniken för att de skulle funka med lite singstar, haha. Alla mina killkompisar, nästan i alla fall, skulle säga "tjejer!" med förakt i rösten om dom var här nu. Haha, nä ja vet att dom älskar oss ändå fast vi inte e så haj på allt. Esther blev kvar här när dom andra gick så nu har vi suttit och pratat mer än två timmar om komplicerade saker- som vanligt. Killar och andra problem som finns. "Andra problem", de lät inte bra, men missförstå mig rätt som man säger. Jag har bilder från ikväll men dom kommer imorgon och bilder från imorgon plus ett inlägg lovar jag er.

Oj, nu har klockan blivit halv tre och jag ska upp åtta imorgon för att fira farmor hela dagen som sagt, jag ska sova hårt nu! ;) puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback