I fas

Precis hemkommen från ännu en skoldag och riktigt hungrig så de blev korv och nudlar som jag har jort tre dar i rad nu. Allsidig kost, vad är det för något? Ja, det skulle jag behöva en lektion i tror jag

Nu känenr jag äntligen att jag börjar komma i fas med livet på nåt sätt. Jag accepterar att det är mörkt ute när jag kommer hem från skolan utan att känna ångest (milt uttryckt) och jag har faktiskt läst allting och gjort allting som vi ska ha gjort i skolan. Det sista är märkligt för det är meningen att man inte ska hinna göra allt, det går nämligen inte att hinna om man inte stressar så det får jag göra då. Ja men låt oss inte tala om sådana tråkiga saker, det finns väl roliga saker som sätter guldkant på tillvaron som det så fint heter. Imorgon kommer Jakob och Jennys till Ljungskile till exempel och på lördag är det bara en vecka kvar till Ullared! Jag längtar...!

Kram nu ska jag tvätta (*jippi va kul*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback