Utslitna frasen "jag är inte så farlig som jag verkar" hamnar i rätt situation

Nu har jag städat och vaktar, med mitt liv, risgrynsgröten som står på spisen. Det är livsfarligt att göra risgrynsgröt och stuvade makaroner, båda två har en underlig förmåga att koka upp och bränna när man vänder ryggen till bara en minut. Som jag gör nu. Men det är ingen fara, springer mellan datorn och spisen, det är då man ska ha en laptop så att man kan sätta sig ute i köket. Men det ger säkert bra träning i blodtrycksfall detta.

Förresten har jag en söt kille som köpte choklad till mig idag när jag satt och försökte läsa lite och satt och klagade och lät alla dåliga saker komma över honom. Jag vet, jag är inte värd honom, men tydligen har jag tur eftersom han verkar gilla mig ändå ;) Nu försöker jag vara exemplarisk och gör risgrynsgröt till honom som han längtar efter.

Ja, jag försöker intala mig själv att det är han som vill ha det men egentligen är det jag.

Ja, jag är inte så hemsk som det låter ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback