Börjar det bli jul?

Ja, et kan man undra sig, själv känner jag att det är rätt så juligt redan. Jag börjar längta efter julen så fort man har gått i skolan en månad så det är verkligen dags nu. I år var jag lite efter för jag har börjat längta först förra veckan men inte desto mindre. Jag tillfredställer mig genom att äta yoghurt och flingor med kanel på och pepparkakor och lyssna på Carolas "Jul i Betlehem II". Det funkar ganska bra för stunden. Dessutom har jag hittat gardiner på nätet som passar bra här tror jag. Lite vintriga i guld men vi får se om det passar. Till köksfönstret ska jag köpa en stjärna på fot, det är fint tycker jag.



Nu ska jag skriva vidare på examinationsarbetet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback