Det flyter på

Idag var jag i skolan faktiskt, vi gick igenom våra uppsatser med läraren och i liten grupp så att vi ska kunna bli duktiga lärare sen! ;) Det var godkänt men jag gör lite mer på det så kanske det blir VG tom, fast jag kämpar inte för det eftersom det inte spelar någon roll i praktiken ändå. This is me i ett nötskal!

I alla fall är det ett mysko väder ute idag, sol, hagel och regn om vartannat och jag hamnade mitt i värsta hagelskuren när jag gick till Konsum nyss. Förresten köpte jag Bruce den allsmäktige, den är klockren den filmen! Och så blev det Stolthet och fördom oxå.

Jag invigde lite nya kläder idag, och jag säger bara att jeansen kan man dö för nästan! Dom är inte så där äckligt tighta och låga i midjan som mina diesel-jeans. Nä, dom här är underbara, skönt åtsittande i stretch och snygga för den delen, Linnet är jätteskönt oxå, lagom långt och perfekt! Good deal de där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback