Torpis

Om man ska till Torp någon eftermiddag efter jobb och skola så är det en måndag eller tisdagkväll. Jag, Andreas o Xina var där igårkväll och det var skönt lite folk. Vi skulle köpa en TV men den som vi hade tittat på nätet på var inte så bra så det fick bli en lite dyrare, en LG 42". Helt ok! fast den känns nästan mindre än mamma o pappas, dom har en 40". Ja, vi blev i alla fall väldigt nöjda med köpet fast som vi sa, nu får man inte köpa några onödiga saker fram till jul. Jag kan bara gissa hur länge jag kommer hålla det, hrrmmm.

Jag hittade också lite andra saker som fick följa med hem, en vit t-shirt på rea, ett rosa linne med mudd längst ner-perfekt till vita leggings på sommaren osv.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback