Äntligen i England!

Nu är jag i England och sitter och trängs med min systr på hennes säng. Min säng är nämligen fullsatt av Esther, Fredrika och Anna som sitte och diskuterar vilka som väntar barn som dom känner. Vi har haft en sjukt jobbig dag i London idag, vi har åkt tunnelbana kors och tvärs över hela staden, shoppat som galningar på Primark och gått flera timmar med tunga kassar för att se berömda byggnader. 

Kvällen har avslutats med provning av kläderna, vi provade ju aldrig dem ordentligt där, och det mesta passade, med undantag för en klänning. Vi har tittat på lite bilder, skvallrat och sett vå imitationer v melodifsivallåtar. Nu har alla somnat och et är hög tid fr mig med...ögonen faller ju nästan ihop av sig själva...


I taxin ...


Macka med bacnost till kvällsmat, men Esther var nog mest lycklig ändå, hon hade sett fram emot maten så länge...


Glada tjejer inne på Primark


Jag tror att jag köpte lika nycket som alla de andra tillsammans...


Buffe på Pizza Hut


Vi såg brömdheter som Big Ben...



...och telefonkiosker


Varm choklad på Starbucks



Jag på Londons gator


Fyra tjejer kan  leda till detta...


Kommentarer
Postat av: julia

Eva o lars fick en liten gutt häromdan iaf fast de kanske ni visste! Farmor o gunne ska till kreta nu, dom sitter på flyget o de va skitbilligt typ haha ha de bra!

2009-04-18 @ 15:58:20
URL: http://lillsyrransblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback