Dammsugare x2

Egentligen hade jag tänkt att åka samma tåg som Andreas skulle hoppa på i Stenungsund, han åker tåg några dagar denna veckan nämligen. Men som vanligt så gick vi lite innan så vi hann emd tåget en timma innan, jag från Ljungskile och en klasskompis från Varberg, vi anser att vi har så långt hem så vi brukar göra så, hmm. Därför är jag redan hemma och eftermiddagen ska nog gå åt till att städa, hemma och på tandläkaren, och tvätta. Tvättstugan är ledig eftersom nästan alla är bortresta i huset så vi får passa på.

Nu ska jag ta fram lite fika så det är klart när A kommer hem, hemmagjorda dammsugare (på tal om städning) och kaffe. Lite energi innan vi börjar röja här hemma.


Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh jag har också funderat på att göra dammsugare för de är ju så goda! Hur blev dina? blev smaken väldigt olika från de som man köper i affären? Allt bra med dig annars?:)

2009-04-07 @ 22:50:13
Postat av: Linda

vem är det som skriver ;) ? Det är bra med mig, själv?



De blev bra, ja smaken skiljde sig lite från de man köper, jag gjorde på kokosbollsdeg, men man kan ju göra på arraksbollsreceptet så smakar de iaf arrak men jag hade ingen hemma så det fick bli vanliga kokosbollsreceptet :)

2009-04-08 @ 18:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback