Det är ju helg imorgon

Skärtorsdagskväll har vi myskväll med syster och Johannes, jag och Andreas gjorde bakade potatisar med en smaskig tonfiskröra, rödlök och gräddfil. Till dessert var det nybakad äpplepaj med vaniljsås och massa påskgodis. Vi såg Djävulen bär Prada (igen för min del) Andreas och Xina var helt inne i filmen medan jag som såg den lite i eftermiddags sprang ut i köket ibland för att kolla pajen och Johannes var inte särskilt intresserad heller. Det var väldigt trevligt hursomhelst. Efteråt gick jag och Andreas ut och gick en promenad och dom andra åkte hem, vi sa just att om vi skule se Johannes komma gåendes i samhället skulle vi bli lätt chockade.

Nu ska vi sätta oss i soffan med en skål chips och se på Desperate housewifes, det är kul att ha en serie att se ett avsnitt på ibland när man sjläv vill. OC är ju slut så då har jag valt DH, inte Andreas men han tycker det är okej, i alla fall ett avsnitt ;)

Glad påsk!









Kommentarer
Postat av: Leonora - Vill du bli veckans blogg?

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-10 @ 01:11:43
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback