Efterdyningar från Ullared

Gordmorgon! Idag skulle jag egentligen till skolan men imorses orkade jag verkligen inte, det är ju faktiskt skärtorsdag idag så man borde faktiskt vara ledig idag. Men tyvärr är det inte så och då får man ta saken i egna händer. Jag ska plocka iordning på det sista av sakerna från gårdagens Ullareds-besök och ta och sedan sätta mig och läsa det som jag missar idag, allting står i boken så det går att läsa sig till.

Idag har jag nästan bara använt saker från Ullared.  Svarta jeans (bästa fyndet ever, 30 spänn! slå det den som kan ;), strumpor, halsband, diadem och nästan allt smink; ögonskugga, eyeliner, rouge, rött läppglans (Inspiration från Gossip-girl Blair?) Håret är tom. gjort med nya plattången därifrån. Blusen är däremot från Xina... Annars lyckades jag ganska bra med bara Ullared-outfiten, fniss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback