Fulla kassar

Nu har jag precis kommit hem, ska packa upp allting som jag köpte idag. Vi har spenderat hela dagen och alla pengarna på IKEA och på blomsterlandet+tygaffären. På IKEA åt vi frukost och kunde verkligen titta och inspireras i lugn och ro, det var nästan helt tomt på folk! Vilket var tur med tanke på att vi hade med oss Xina som är sin egen sort *lööve*. Jag, Esther och mamma kan vara utan att andra behöver skämmas för oss i alla fall, haha.

Det är inte bara på IKEA som jag handlar mer än dubbelt så mycket som jag har tänkt, i matchopen som finns utanför blir det alltid en full korg också. Idag blev det massa chips till imorgon kväll=fest här och påskgodis.

Sedan åkte vi direkt till Uddevalla, mamma skulle köpa massa blommor och jag köpte en orkidé och en ljusrosa duk som kommer bli jättefin på köksbordet. Nu tänkte jag mig att plocka upp allting innan Andreas kommer hem så slipper han vara här när jag strör ut mig och flänger omkring och slipper göra allt det tråkiga som att vika ihop papperskassarna och dra av alla förpackningarna. När jag är klar så får ni se vad det var jag har hittat.


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, bilden på Xina me musen va ju hur rolig som helst... :-) Vi ses snart! kram

2009-04-02 @ 19:29:14
URL: http://anna.magnussonkonsult.se
Postat av: Linda

Det är en råtta faktiskt förnärmad



haha, ja det gör vi. Nu komemr väl din mamma o pappa snart? xoxo

2009-04-02 @ 20:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback