Härlig dag med sol och effektivitet!

Nu har jag varit ute på en powerwalk istället för en joggingrunda, det var varmt och soligt=superskönt och vi gick och snattrade under tiden... Sedan gick vi hem och åt frukt och liiite choklad. Vi kunde inte stå emot fredstelsen tyvärr, men dom hade jag smällt i mig ändå så det är väl bra att jag överhuvudtaget rör på mig. Jag sydde i en knapp på ett par jeans, sydde in en klänning och sydde upp ett par chinos. Lite sånt där, mitt i en odör av hårborttagningskräm som letade sig genom hela källaren från Xinas rum.

Jag hämtade en väska att ha som handbagage också så nu kan jag lägga i allt i en väska också. Praktiskt. Men nu ska jag göra dagens armhävningar innan jag duschar.

Det känns som att klockan är fyra typ, har hunnit med så mycket redan! Bye så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback