Hemma igen!

Godmorgon! (Längesen jag skrev så nu)

Vi kom hem igårkväll men då hann jag inte skriva något så jag tänkte att det får komma efter hand nu. När jag kom hem hade Andreas gjort ägg, bacon och sallad till mig och tiggt till sig mitt favorit bröd av hans mamma till och med. Rosor på bordet, gulliga lappar och alla ljus tända-supermysigt! Då känner man sig välkommen!

Jag ska få tag på lite fler blder ikväll och lägger ut ett inlägg om det jag inte har skrivit om senare. Det är skola till klockan 5 idag så jag har fullt upp. På kvällen ka vi gå hem till mamma och pappa tror jag, mamma frågade igårkväll om vi ville komma...


Idag är det bara Primark som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback