Idag har jag hoppat studsmatta

Nu sitter jag i soffan hos mamma o pappa, varm efter att ha hoppat studsmatta med Julia en stund. Men det var roligt, förutom att hon är så mesig och inte vågar fortsätta hoppa  när jag landar sekunden före henne, då flyger man nämligen mycket högre än annars ...

Men det började med lite plock hemma och lite sitta -vid-datorn-tid hemma i förmiddags, sedan skrämde Esther livet ur mig nere i tvättstugan när hon kom förbi för att plocka upp mig. Där skrämde jag väl iväg alla källar-råttor i alla fall, om det nu ens finns några sådana. Vi gick och käkade spagetti och köttfärssås med Xina och Karl på altanen, satt och snackade och hade det trevligt. Desto roligare blev det när vi tittade på bilder från England, just det, påminnelse om att jag ska lägga ut bilder från det sedan...

Sedan hade vi sy-fix hemma, jag och Esther hade kläder som inte passade helt, som behövde tas in på ett eller annat ställe osv. Jag fixade till en fin blå klänning och Esther hade en väst och ett linne som behövde fixas, enkelt fixat det.

Nu är det räkor, kex och ost och sedan glass och det vill jag inte missa!




Middag med Karl...

...och Xina

hopp hopp


Försöker plugga lite men blir störd av gitarrspelade lillasyster, telefonen och annat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback