Idag ska jag till Angered för andra gången i mitt liv

Gäsp, då var det morgon igen och idag ska jag vara på en skola i Angered på pratik, anledningen till att jag måste ta mig dit är för att vi ska lära oss om svenska som andraspråk och eftersom det inte finns en enda invandrare på min ordinarie skola så måste jag ta mig dit. Där är det bara invandrare, inga svenskar så det blir en omställning för mig kan man lugnt säga...

Det tar knappt två timmar dit så jag kommer inte hem förrens sent i eftermiddag så vi hörs först då. Ska passa på att läsa lite grammtik på tåget, det bara surrar i skallen av numerus, kasus och modus men jag måste lära mig det innan tentan. På tal om tenta så fick vi tillbaka en igår och jag tillhörde den hälft som hade fått godkänt så jag är fortfarande lättad över det. Skönt att inte komplettera eller göra omtenta säger jag bara.

Planeringen igår gick bra, vi gick igenom det mesta occh såg till att alla hade kolla på grejerna. Ialla fall det mesta...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback