Jag försöker men mitt liv kretsar just nu runt en sak

Idag har jag bestämt mig för att inte klaga i bloggen, över min dåsighet tänkte jag, det är fint väder och solen väntar på mig. Tänkte släpa mig hem till mamma och försöka plugga på altanen, få lite sol samtidigt. Kanske skulle flytta dit innan tentan nu för det ska bli fint väder varje dag men nej, jag tar mig en promenad dit varje dag istället.

Vaknade nu alldeles nyss av alarmet, var vaken så mycket i natt att jag sov länge nu på morgonen. Alarmet påminde mig om att avboka min spruta på vårdcentralen idag, inte så lämpligt att ta den när jag har ett virus i kroppen.

Får därför ännu mer tid att plugga så nu hoppas jag få lite gjort. Vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback