Jag vill inte känna mig blåst

Jag har tänkt att sluta blogga nu, har definitift tappat lusten så jag har tänkt att lägga av. Men tack alla som har läst, det har varit kul men nu känner jag att jag knappt hinner. Fortsätter en vecka till innan jag lägger av helt. Haha, nej april, april, kunde inte låta bli, men det var dagens skämt. jag är inte så jättemycket för aprilskämt och första april. För det första för att det brukar vara så låga skämt och för det andra så hatar jag att känna mig blåst.

Ja, vad tycks om min nya design, satt och fixade lite nu på eftermiddagen, ville ha en ny header framför allt, den andra var så liten. Efter sommaren tänker jag att ändra på den igen, då har man ju massa fina bilder. Nu har jag gjort allt jag hade tänkt att få gjort och snart är det dags att åka in till Ua för mötet. Fram åkte gamla vårjackan, passar bättre till jeans än den nya, och de nya ballerinaskorna! Väskan är en av mammas gamla som jag har valt ut, tycker den funkar väldigt bra och märkte att den var perfekt för mig, fick med allting i den fast den inte är så stor.


Kommentarer
Postat av: Pooofer

sv; man tackar, din blogg är också superfin :D typsnittet heter Mistral :)

2009-04-01 @ 18:40:51
URL: http://pooofer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback