Jordbävning (?) och påskgodis

Eftersom det var så grått och regningt imorses så tittade jag på Djävulen bär Prada som jag köpte igår, jag tycker den är kul, gillar skådisarna också. Men nu har det blivit fint, solen har tittat fram och allt är som det ska igen. Förutom att huset skakar konstant, vägarbetet har blivit ännu värre nu. halva gräsmattan på framsidan är bortriven och det blir bara värre och värre, men snart borde det vända, de har lovat att allting ska vara klart till midsommar.

På tal om att det är skärtorsdag så känns det riktigt påskigt nu, soligt väder, gula dekorationer och så där. Men vi ska inte ha några påskägg, i alla fall inte sådana med godis, det blir nog tillräckligt med godis denna helgen ändå. Men en godisskål med påskgodis har jag i alla fall gjort iordning. Ska försöka att inte äta upp det. I alla fall så att Andreas får när han kommer hem, vilket blir rätt sent för han skulle på after work med jobbet och sedan skulle han köra hem en kollega till Göteborg så det tar nog sin tid



Alla maskiner gör att det känns som jordbävning hela tiden, borde man inte få skadestånd för det? ;)



Ljungskile centrum visar sig inte från sin bästa sida just nu...



Idag börjar påsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback