Långfredag

Det har känts som om dagen var rätt lång faktiskt, det har hunnits med mycket idag. Jag vaknade tidigt av en smssignal från Xina och sedan orkade jag inte gå och läga mig igen så jag gick ut i köket och åt chips som stod i en skål från igår.

Efter ett tag kom A ut och så gjorde vi lite riktig frukost och sedan tog vi oss ut på en promenad längs strandpromenaden, ovanligt att vara ute så tidigt och gå, det var inte alls många ute. Sedan duschade vi och diskade och hängde lite tvätt innan vi gjorde oss iordning för att gå till As mamma som fyllde år. Det var jättevarmt och jag blev asvarm av att gå upp för alla backarna...Men sedan kunda vi sitta ute på deras framsida hela kvällen så det var värt det!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback