Lista

KLÄDER
Skor: Vita ballerina
Sneakers: svarta i skinn
Jeans: mina jeansleggings från Gina. Det är enda paret sköna jeans jag har.
T-shirt: Randiga tröjor säger jag bara. Röda eller blårandiga 

ACCESSOARER
Väska: En liten vit axelremsväska i vitt är vårfavoriten. Ibland är den ltie väl liten...
Plånbok: Stor, svart i läder
Solglasögon: Favoriterna är mina stora, svarta som jag köpte på Malta i somras

BADRUM
Tandkräm: Aqua fresh
Tvål: äppletvål!
Parfym: Favoriten är från Donna Karan
Medicin: Tar aldrig medicin nästan
Vitamin: Frukt  försöker jag verkligen få i mig. Grapefrukt äter jag nästan varenda dag
Huvudvärkstablett: Tycker inte om att ta tabletter men är det riktigt illa så tycker jag Ipren eller Ibumetin är bäst

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Loka Citron, hallå!
Bröd: Älskar bröd! Nybakat ska det vara!
Glass: Riktigt krämig vaniljglass!

HEMMA
Säng: Ikea
Lakan: Helst ljusblåa sidenlakanen.
Espressomaskin: Nej, det får definitift inte plats
Kylskåp: Vitt med halva-halva frys-kyl

Kommentarer
Postat av: Caroline ;)

sv: Hej, a ja gillar klänningen!

Ja tror de blir den klänningen, men de blir en annan på konfan ;)<3

2009-04-04 @ 20:58:35
URL: http://rnbcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback