Mot IKEA

Lika fint väder idag och jag är uppe, har klämt i mit en halv grapefrukt, och snart kommer mamma, Xina och Esther och hämtar mig. Det är ju tjejresa till IKEA idag, och som tur är ska vi äta frukost där, för köket är i kaos och youghurten var slut. Andreas hade antagligen kommit på samma sak som jag när han kom ut i köket att det var för jobbigt att skära upp bröd när det inte fanns någon plats att sätta skärbrädan osv.

Jaja, jag klarar mig nog, fast särskilt mätt kn man ju inte anklaga mig för att vara i alla fall. Jag ska försöka hitta lite småförvaring och säkert lite annat blir det som får följa med hem.

Sedan ska jag ut och ta mig en joggingrunda med mina vänner, haha kollektivrunda typ. Ha en härlig vårdag så ses vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback