Skospaning

Idag har jag sett mycket snygga skor så jag har fotat litegrann. Skorna kan ibland göra en hel outfit, ett par snygga utstickande skor kan vara den viktigaste delen i en exempelvis svart outfit.  Hur som helst så är jag definitivt inget väskfreak men däremot så kan jag inte motstå skor. Därför har jag fotat lite skor idag, eftersom jag tycker det är lite pinsamt att gå runt på stan som en paparazzi så började jag på familjen eftersom de hade skor som föll mig i smaken.



1. Mörkblåa skor med snörning, från Primark (herr)

2. Sandaler med hög kilklack, från Primark

3. Rutiga ballerinaskor med riktig sula, från Lindex

4. Gråbeiga pumps med trekantig klack, ca 7 cm, från H&M

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Jag vill bara tipsa om att du nu hittar HildestamDesigns silversmycken på webben. Adressen är www.hildestamdesign.se Hoppas du har lust att kika in. Ha det gott!

2009-05-01 @ 22:03:48
URL: http://www.hildestamdesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback