Sol i ögonen är trots allt okej, bara det är varmt

japp, nu har jag skalat 4 kg potatis tills imorgon, då det blir påskträff med ett gäng polare, jag ska göra potatisggratäng så jag skalar, skivar och kokar för fullt. Nu är vi hemma en kort sväng efter att ha varit på Uddevalla torg och tittat på passionsspelet som de olika kyrkorna i Ua traditionsenligt sätter upp varje år. Detta året var det varmt och sologt till skillnad från förra året, då det var snö och kallt. Vi åkte in med Blads och därinne träffade vi även min familj som satt raden framför oss. Men det bästa var att det var så varmt att jag satt i kortärmad klänning och blev lite svettig, då är det varmt.

Snart ska vi åka hem till mamma och pappa för påskmiddag ikväll, det blir en brokig skara människor där ikväll, farmor och farfar, kusiner och kompisar. VI höres. Puss




Kicki och Esther raden framför


Simon och Julia


Andreas <3


Jag och Andreas mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback