Storstädning

Puh, har flängt omkrin i ett par timmar nu och plockat upp, satt ihop och ställt på rätt plats allting som jag hade i mina IKEA-papperskassar. Dessutom har jag en last att när jag börjar att göra något så vill jag att allting ska se fint ut så jag städade toaletten, diskade, bytte ut alla handdukar i köket och på toaletten, städade våran byrå där vi har en del kläder och vek om allting och rensade bland udda strumpor och ovikta nattlinnen. Städade även ut vinterkläderna, nu hoppas vi väl att det ska fortsätta vara vår. En vinterjacka fick hänga kvar i alla fall, man kan ju aldrig veta med det svenska vädret...Så nu börjar det se okej ut här i alla fall, får fortsätta med det sista imorgon då jag inte har någon skola.

Har fått en avi om att ett paket har kommit på posten så jag ska gå och hämta ut det och handla lite samtidigt hade jag tänkt. Poss, när jag kommer tillbaka får ni bilderna som jag lovade i föregående inlägg



Allt i perfekt ordning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback