Blått och gult

Äntligen har jag fått lite mat i magen, och det har ordnat sig väldigt bra så jag behöver bara åka ner på onsdag och inte på torsdag. Det är perfekt för då kan jag packa och fixa inför resan den dagen! jag behövar bland annat sy till ett par plagg som är nyinköpta innan de går att använda och jag vill ta med en ny klänning.

I Götet är det vår, massor av scillor och vårlökar hade tittat upp när jag gick uppför Lundéns trappor, i London har det säkert kommit ännu längre än här!

Nu ska jag rusa vägen om städjobbet och sedan ska jag till Fredrika ikväll, vi ska ha lite Englands-planering. Det krävs med fyra vimsiga tjejer som har bokat varsinbiljett med olika sorters incheckning och bara en väska förutom handbagaget. Attvi dessutom ska ha med presenter, alla tåg, buss och tunnelbanebiljetter som vi bokat i förväg osv. kräver lite planering och organiserat ihopsnack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback