Idag kommer jag sitta i telefon mellan varenda lektion

Godmorgon sunshine!

Idag väntar skola hela dagen och jag ska även få ringt en massa samtal idag om sommarjobb hit och dit, böcker som jag beställt som inte kommit, städjobbet och jag ska äv en försöka att boka en hotellnatt för mig och A lite senare i vår. Ja, hur många av de samtalen som lyckas och vilka jag får bra besked från återstår att se. Hoppas att jag får mycket sommarjobb i alla fall och att det blir de veckorna som jag inte har bokat in något annat på...

Jag sov jättedåligt inatt, låg vaken flera timmar och kunde inte somna, vaknade hela tiden och kunde inte somna om så jag tog mig sovmorgon idag, så nu ska jag försöka ringa det flesta samtalen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback