Jag på golvet

Godmorgon!

Idag är dagen då solen skiner in genom fönstret och när jag vaknar känner jag mig pigg. Det är alltså dagen när jag går upp klockan sju. Det är också dagen när jag ska förbereda det sista inför en resa. En flygresa till London. Det är det som gör denna dagen speciell.

Men innan dess ska jag hinna med att gå till biblioteket, hämta en väska att lägga ner alla packning i, sy till lite kläder och förhoppningsvis en joggingrunda med syster. Plus lite andra småsaker som att checka in online osv.

Igår, vill jag bara tala om, att jag provade att göra lite armhävningar typ, med en lite grej man kör fram och tillbaka. Det är min nya träningsform varje kväll har jag bestämt nu, jag väljer ut en låt som jag gillar och sätter på den. Sen kör man så många man hinner på den tiden, lite lagom start för mig i alla fall.



Kommentarer
Postat av: Camilla!

Det är frutkansvärt jobbigt alltså, hade en sån för några år sedan! Ville önska en trevlig resa till london & england bara :) Hoppas vädret är fint!kram kram

2009-04-16 @ 09:21:48
URL: http://secondtimearound.blogg.se/
Postat av: Lidna

haha, ja speciellt som jag är så otränad. Fast jag trodde jag skulle få träningsvärk men det fick jaginte så jag får väl köra lite hårdare idag :) kram. ha det bra i Sverige ;)

2009-04-16 @ 10:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback