Sista rycket

Jättelätt lunch gjorde jag idag, skalade och skar morötter som jag satte på kokning, efter ett tag la jag i ett nudelpaket och två ägg och lät koka någon minut till. Allt-i-ett och lite disk! Nu är det bara en timme kvar och jag har packat klart, diskat. Försöker lämna lägenheten så perfekt som möjligt, A ska grilla med sina kompisar här på lördag, ja i trädgården alltså, så jag försöker ge en hint om att jag förväntar mig städat och fint när jag kommer hem. Undrar om han hajar det?
Sittter här med lite weird feelings, börjar jag få separationsångest? Ja, tydligen, det har aldrig varit något som har legat för mig men nu är det visst dags?! Orsaken till ångesten kommer snart hem, han ska köra oss till flygplatsen i alla fall men om vi ska sluta prata om såndana här saker.

DET KOMMER BLI SÅ SJUKT ROLIGT!!! Om fem timmar är vi i London och om typ 16 timmar är vi som bäst på väg mot Primark och ut på Londons gator!!!

Okej, ursäkta mitt galna utbrott, det påminner lite om när han blir befodrad till agent i Get smart och tror att han står i den isolerade bubblan. men det gör han inte alls, utan alla hör honom. Ungefär ett sånt glädjerus. Haha den är så klockren.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback