Paj

Hemma för dagen, och veckan, förutom lördag då! Inte så dumt men jag är helt slut efter dagen, lite konstigt med tanke på att jag bara var nere på en lektion men efter att ha varit hemma och bildligt talat bara legat i sängen (jag har suttit uppe men inte gjort något ansträngande) så blev det en prövning att ta sig till skolan bara. Jag vet inte vad det är men jag är helt slut i kroppen, säkert det dumma virusets fel. Just nu sitter jag och dricker världens största mugg med varm blåbärssoppa och tre snytpapper bredvid mig. Kul.

Men låt oss tala om roligare saker please, jag och älsklingen har precis ätit paj och suttit och pratat framtid i soffan, det är roligt men svårt. Nu blir det snart sängenm ska försöka sova mig frisk tänkte ja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback