Sommar idag!

Nu börjar det bli sent och jag har hunnit med allt utom att plugga. Dåligt! Men jag får försöka läsa nu en halvtimme och i bilen, om jag orkar, det är sommarvarmt ute så vi blir väl stekta. Tur att det finns AC i alla fall...Nu har jag tänkt att ta på mig ett linne och lägga mig i trädgården på en rödrutog filt och äta potatissallad med rostbiff, plugga och lyssna på lady Gaga. Vad tycks om det? :)


Idag kände jag att det gick bra att inviga en ny vårkjol från Ullared, tillsammans med kortärmad skjorta från Lindex och strumpbyxor, brosch och skor från Primark. Förresten var det dags att ta ut håltagnings-örhängena idag och sätta i några andra(!), klassiska pärlor blev det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback