Vilken sorts veckans handlingsplan gillar ni bäst?

Jag har varit dålig på att uppdatera men jag har haft en massa att göra och gått låånga dagar i skolan men den här veckan har jag bestämt mig för att inte åka ner något mer, har två lektioner till egentligen men känner att det ger mer att vara hemma och läsa mig till kunskaperna. Våran lärare förklarar så virrigt så det är lika bra att göra det på egen hand och slippa sitta 2 timmar på tåget varje dag. Jag vet att jag har missat veckans handlingsplan denna veckan men då låter jag det vara istället, tänker göra en annorlunda istället så får ni säga vilken ni helst vill se.

Skola/jobb-  Som sagt, ingen mer skola denna veckan o Gbg i alla fall, däremot rejält med hemmastudier. Böckerna har inte varit öppnade på flera veckor så det börjar bli dags


Kärlek/relationer-
Efter en tjejhelg i London med spaning på hög nivå (okej, inte jätteseriöst) så kom jag hem till en som hade gjort ett riktigt välkomnande. Denna veckan har vi inga kvällar inplanerade så vi ska gå promenader och ha det mysigt tillsammans. I helgen åker vi bort på kompishelg och hälsar på kusiner och kompisar i Jönköping! Två flugor i en smäll alltså!


Hälsa-
Mår finfint, inga sjukdomar här inte. Har börjat med mina armhävningar varje kväll så jag har lite träningsvärk som märks så fort jag ska göra något tungt för armarna


Övrigt-
Veckans projekt blir definitift att försöka få in alla kläder och saker i garderob och byrå, vilket hitintills visat sig vara omöjligt så det blir en utmaning. Speciellt alla skor!


Kommentarer
Postat av: Isa

Sugen på gratis presentkort men trött på höga poänggränser och svårt att värva folk? Då ska du skynda dig in på http://www.gratis5.se/user/register/megasus87 som är en HELT NY sida där det är jättelätt att samla poäng!

Efter två timmar har jag redan fått 300 i presentkort, och mer kommer det att bli! ;) Registrera dig via min länk och få 25 gratispoäng som du ej får om du inte går via en värvningslänk.

2009-04-22 @ 13:34:03
Postat av: Diana

Tack för kommentaren!! Vad hittar du ¨på idag? Idag är det så himla mysigt regn-vår-väder! Ska nu ut på vårpromenad med älsklingen och vovvarna! Hoppas allt är väl! Kram/ Diana

2009-04-22 @ 18:31:42
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback